- Zakupione produkty możesz zwrócić do 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania produktu.
- Zwracane rzeczy nie mogą nosić śladów użytkowania. Nie mogą być uszkodzone. Wszystkie metki i oznaczenia muszą być w stanie nienaruszonym.
- Pamiętaj, aby zwracany produkt zapakować w odpowiedni sposób – czyli tak, by nie uszkodził się podczas transportu.
- Koszt przesyłki pokrywa nadawca. Wysyłkę wysyłamy za pomocą kuriera lub poczty z opcją doręczenia przesyłki.
Zastrzegamy sobie prawo do przyjęcia tylko tych zwrotów, które spełnią powyższe kryteria.
Instrukcja zwrotu:
Aby zwrócić produkt postępuj zgodnie z instrukcją:
- Zaloguj się na swoje konto w sklepie;
- Przejdź do historii zakupów;
- Wybierz zamówienie, które chcesz zwrócić i kliknij “Szczegóły”;
- Po otwarciu szczegółów zamówienia, wybierz produkt/y, które chcesz zwrócić i potwierdź czynność, naciskając “ Zwracam”;
Adres do zwrotów:
Stylowy Komis
ul. Wyzwolenia 21
43-190 Mikołów
Po otrzymaniu przesyłki, sprawdzimy czy produkt/y nie noszą śladów użytkowania oraz, czy zwrot spełnia wszelkie kryteria opisane powyżej. Jeśli uznamy, że produkt nie nadaje się do zwrotu, odeślemy go do 3 dni roboczych do nadawcy.
Jeśli zwrot zostanie rozpatrzony pozytywnie, pieniądze zwracamy na konto nie później niż do 14 dni kalendarzowych od zgłoszenia zwrotu.
Masz pytanie? Napisz do Nas – kontakt@stylowykomis.pl