• Zakupione produkty możesz zwrócić do 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania produktu.
  • Zwracane rzeczy nie mogą nosić śladów użytkowania. Nie mogą być uszkodzone. Wszystkie metki i oznaczenia muszą być w stanie nienaruszonym. 
  • Pamiętaj, aby zwracany produkt zapakować w odpowiedni sposób – czyli tak, by nie uszkodził się podczas transportu. 
  • Koszt przesyłki pokrywa nadawca. Wysyłkę wysyłamy za pomocą kuriera lub poczty z opcją doręczenia przesyłki.

Zastrzegamy sobie prawo do przyjęcia tylko tych zwrotów, które spełnią powyższe kryteria.

Instrukcja zwrotu: 

Aby zwrócić produkt postępuj zgodnie z instrukcją: 

  1. Zaloguj się na swoje konto w sklepie;
  2. Przejdź do historii zakupów;
  3. Wybierz zamówienie, które chcesz zwrócić i kliknij “Szczegóły”;
  4. Po otwarciu szczegółów zamówienia, wybierz produkt/y, które chcesz zwrócić i potwierdź czynność, naciskając “ Zwracam”;

Adres do zwrotów:

Stylowy Komis
ul. Wyzwolenia 21
43-190 Mikołów

Po otrzymaniu przesyłki, sprawdzimy czy produkt/y nie noszą śladów użytkowania oraz, czy zwrot spełnia wszelkie kryteria opisane powyżej. Jeśli uznamy, że produkt nie nadaje się do zwrotu, odeślemy go do 3 dni roboczych do nadawcy.

Jeśli zwrot zostanie rozpatrzony pozytywnie, pieniądze zwracamy na konto nie później niż do 14 dni kalendarzowych od zgłoszenia zwrotu.

Masz pytanie? Napisz do Nas – kontakt@stylowykomis.pl